Beneficiez de serviciul de Internet (pachetul router + telefon fix) ale unei firme de telefonie mobila. Am vrut sa renunt la el pentru ca nu sunt multumita dar angajatii de la relatii cu clienti m-au informat ca am o perioada contractuala de 24 de luni. Am solicitat acel contract stiind ca nu am semnat nimic cu firma respectiva in acest sens si mi s-a spus ca acest contract s-a incheiat prin acordul meu verbal care este "la fel de puternic ca unul scris". Am solicitat inregistrarea acestui acord, stiind ca nu am incuviintat niciodata asa ceva si mi s-a spus ca nu se poate, contractul este in vigoare si nu se poate face nimic.
Am impresia ca acest serviciu mi-a fost pur si simplu bagat pe gat fara aprobare si intrebarea ar fi legata de acest acord verbal. Pentru ca un contract sa fie incheiat intre doua parti nu este nevoie de semnatura?
daca ati fost conectata fara a da acordul aveti tot dreptul sa contractati alt prestator. Insa, in cazul in care ati dat consimtamantul (chiar si verbal) se considera ca ati facut un contract in conditiile acelui consimtamant si doar daca sunteti minora contractul facut este nul de drept
Mai bine formulati o plangere la OPC in conformitate cu prevederile OG 27/2002 , si specificati faptul ca operatorul economic refuza incetarea serviciului.
In functie de raspunsul primit favorabil pt. dvs. asteptati sa-si produca efectele iar daca nu este favorabil le solicitati celor de la OPC sa vi se comunice in scris cum a respectat operatorul economic prevederile prevazute la art. 10 din OG 21/1992.
Ordonanta 99/2000-privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă
Art. 53. - Prin vânzare forţată se înţelege:
a) expedierea unui produs către o persoană, fără o cerere prealabilă din partea acesteia, solicitându-i cumpărarea acelui produs sau returnarea lui către expeditor, chiar şi fără taxe, în cazul refuzului de cumpărare; b) prestarea unui serviciu către o persoană, fără o cerere prealabilă din partea acesteia, solicitându-i acceptarea acelui serviciu prin achitarea contravalorii.
Multumesc pentru raspunsuri (si scuze pentru exprimarea haotica din post).
Sunt majora si mi-am dat acordul pentru a primi aparatura si pentru a beneficia de serviciul in cauza, insa nu am fost informata ca acest lucru presupune un abonament pe 24 de luni. Am fost intrebata daca doresc sa raman cu acest serviciu si am raspuns afirmativ, fara sa stiu ca ma inham la o perioada contractuala.
Am inteles, formulati reclamatie la OPC , specificati faptul ca nu v-au informat despre perioada de 24 luni.
Le spuneti ca in felul asta ei nu pot respecta prevederile de la art. 10 din OG 21/1992 si totodata le solicitati sa aplice prevederile Legii 363/2007 - privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii
O.u.g 50
nicolae1976
O.U.G. 50 se mai aplica in vreun fel pentru creditele vechi.mai pot folosi ceva din ea?am facut sesizare anul trecut la banca pe aceasta tema,am primit ... (vezi toată discuția)